środa, 20 lutego 2013

batman&gangnam style



Cześć cześć!

Na pierwszy ogień chciałabym Wam pokazać prezenty dla taty, które zrobiłam jakieś 2/3 tygodnie temuu. Malowanie napisów to jakaś udręka, żeby wszystko ładnie wyszło potrzeba na prawdę dużo dużo czasu. Nad każdą z poniższych bluzek spędziłam ponad 4 godziny, ale myślę, że było warto! Jednak biała nie do końca mi się podoba, uważam, że nie wyszła tak, jak tego oczekiwałam. Trudno, następnym razem będzie lepiej!:D A Wy co myślicie?

W trakcie pracy:



kiedy klikniesz na zdjęcia powiększą się!

A tutaj końcowy efekt!




21 komentarzy:

  1. O matko ! Świetne . Naprawdę bardzo pomysłowe :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blog! Powodzenia w blogowaniu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zaobserwowałam z innego konta, bo na głównym blogger mi figle płata.. Liczę na rewanżyk. :)

      Usuń
  4. Świetne ! Również postanowiłam robić własne ubrania, bo irytuje mnie już fakt, że wchodzę do sklepu i marudzę " to jest nie tak, to jest brzydkie " etc. Zrobię sobie takie jak chcę i święty spokój. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ciekawe :) wytrwałości Kochana w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Świetne bluzki
    dziękuję za komentarz
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne bluzki :)

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi też zrobisz koszulkę z batmanem?
    Albo zrób instrukcję to sobie sama zrobię ;p
    Obserwuje i liczę na to samo
    megg-meggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne!

    Będę wpadać cześciej :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha, świetna jest ta koszulka z batmanem, może kiedyś wykorzystam ten pomysł ;p

    karmelowe-ciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądają świetnie! *-*
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne koszulki, malowane specjalnymi farbami do tkanin?
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog ;)
    + Obserwujemy?
    http://the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ŚWIETNE KOSZULKI OBIE!! czARNA JEST IDEALNA JAK ZE SKLEPU, ale wzór mi sie podoba chyba białej jest mega i moim zdaniem wyszła idealnie :)
    zapraszam do mnie :) http://forward-pola.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta koszulka z batmanem wyszła nieziemsko :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojejku przesliczne są :) szczególnie czarna :)

    OdpowiedzUsuń