piątek, 12 kwietnia 2013

Lord Voldemort & Coco Channel

Cześć!

Znowu mnie trochę tutaj nie było. Niestety jako, że już niedługo testy gimnazjalne mój czas jest okropnie ograniczony! Cały czas się uczę, a jak widzę w kalendarzu ile w przyszłym tygodniu mam rzeczy do szkoły to ręce mi się załamują. Jednak mam wielką nadzieję, że po testach będzie już większy luz i postaram się systematyczniej dodawać posty. Obiecuję!

Ostatnio zrobiłam mnóstwo DIY! I na zamówienie i dla siebie. Mam zamiar oczywiście pokazać je wszystkie, ale to w swoim czasie, heheh;d Dzisiaj zostawiam Was tylko z dwiema bluzkami, które zamówiła u mnie koleżanka. Wysłała mi także swoje zdjęcia, niestety z telefonu,  ale chociaż widać jak prezentują się na kimś:D Myślę, że mi wyszły i jestem z siebie dumna. 

1. LORD VOLDEMORT


2. COCO CHANNEL! Ostatnio jest na to szał w kit! Ale tak mi się podoba jak mi wyszło, że postanowiłam dla siebie również taką namaluję!:)

Koleżanka jest bardzo zadowolona z tego co się orientuję i dziękuję jej za dostarczenie zdjęć oczywiście! A Wam jak się podoba?:)

21 komentarzy:

  1. druga swietna!:)
    dodaje
    jestem nowa w blogsferze takze zapraszam
    http://fashion-note.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna koszulka, druga z resztą też :) Oj tak, ostatnio Chanel robi furorę, nawet ostatnio czytałam, że fake Chanel is a new Chanel. Podoba mi się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też muszę kupić sobie bluzkę COCO CHANNEL ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To praca twoich rąk? To gratuluję talentu!

    Pozdrawiam SL.
    deshonore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello from germany! would you follow each other via GFC and Bloglovin? Wait for you response or follow me and i'll follow you back ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak wyszły genialnie! Jakich farb używasz?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne . ! 2 bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne :) Tylko tzreciego wzoru nie udało mi się obaczyć bo nie odczytuje :(
    Trzymam kciuki za egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne koszulki uwielbiam takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG SUPER CUTE post:) your blog Is such an inspiration.

    If you want some Swedish decor inspiration...check out my blog:)

    Have a wonderful week dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajne koszulki! :D szczególnie ta LV :))

    OdpowiedzUsuń
  12. genialne koszulki, najbardziej mi się podoba ta ze znaczkiem channel :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jej! Ta z Coco Chanel mnie urzekła! Jest świetna!
    Jak robisz takie koszulki ? Proszę, zrób post na ten temat!!!

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    Obserwuję!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. O jejku chciałabym tak zrobić koszulki ale przy moim talencie nie uda mi się :P
    Obserwujemy ?

    http://cluelessxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń